1 note | Reblog
Because i adore Mexican men who speak my language((; #this #betch #cheater #got #me #trippin #23 #our #anniversary #nonexistent

Because i adore Mexican men who speak my language((; #this #betch #cheater #got #me #trippin #23 #our #anniversary #nonexistent

RED HEART
1 note | Reblog
9mi. 42 floors. Weights. &&3hrs later… #a #side #of #me #you #never #thought #youd #see #gym #weights #baby #perfect #distraction

9mi. 42 floors. Weights. &&3hrs later… #a #side #of #me #you #never #thought #youd #see #gym #weights #baby #perfect #distraction

RED HEART
A much needed day with my big bro. #familia #foods #waffle #icecream #sandwiches #burgers #beer #beach #and #mini #golf @dboybrooks

A much needed day with my big bro. #familia #foods #waffle #icecream #sandwiches #burgers #beer #beach #and #mini #golf @dboybrooks

RED HEART
I’ve spent over 2 yrs trying to be everything that you needed. While you spent those same yrs complaining about women and what qualities you wish they had. Yet I had those qualities 10xs and I executed every single one of them brilliantly. I stayed to be your friend, but no one needs another fucking shitty friend who once wished for your destruction. Maybe you’ll be destroyed… and ill only be happier to know that I was the cause. #to #anonymous #cheers #to #walking #all #over #me #ihopeyouhatemealotmorethanihateyou. ❤👍👄💔💩😘

I’ve spent over 2 yrs trying to be everything that you needed. While you spent those same yrs complaining about women and what qualities you wish they had. Yet I had those qualities 10xs and I executed every single one of them brilliantly. I stayed to be your friend, but no one needs another fucking shitty friend who once wished for your destruction. Maybe you’ll be destroyed… and ill only be happier to know that I was the cause. #to #anonymous #cheers #to #walking #all #over #me #ihopeyouhatemealotmorethanihateyou. ❤👍👄💔💩😘

RED HEART
1 note | Reblog
That sounds nice for a Monday. #pizza #and #dessert #serve #women #proud #how #to #date

That sounds nice for a Monday. #pizza #and #dessert #serve #women #proud #how #to #date

RED HEART
That pacquiao tho. #gamblers #Rus #boxing #flips #foods #sushi #desserts #drunkards

That pacquiao tho. #gamblers #Rus #boxing #flips #foods #sushi #desserts #drunkards

RED HEART
I cannot fail. Not again. #am #runs #calling #it #quits #early #tonight #finish #with #stretches #though #exercise #squats #endurance #baby

I cannot fail. Not again. #am #runs #calling #it #quits #early #tonight #finish #with #stretches #though #exercise #squats #endurance #baby

RED HEART
A little over 4 miles in total plus weights. #gym #after #7hr #shifts #tired #military #view ((;

A little over 4 miles in total plus weights. #gym #after #7hr #shifts #tired #military #view ((;

RED HEART
Fiber one! So am I gonna poop now? #POOP #lunch #time #unnecessary #tom #foolery #allllllbymyself

Fiber one! So am I gonna poop now? #POOP #lunch #time #unnecessary #tom #foolery #allllllbymyself

RED HEART
2 notes | Reblog
A new beginning. #work #workouts #exercise #military #hard #body #car #cycle #a #boyfriend #allby2015((;

A new beginning. #work #workouts #exercise #military #hard #body #car #cycle #a #boyfriend #allby2015((;

RED HEART
So this happened. #because #im #too #cool #wrong #i #missed #her #face #bubulubu #BIA @lillulu8

So this happened. #because #im #too #cool #wrong #i #missed #her #face #bubulubu #BIA @lillulu8

RED HEART
1 note | Reblog
I need more tattoos, clothes, and occasionally, strapping bearded fellows, in my life. #the #struggle #is #real #soon #promised #hair #tattoos #clothes #young #naive #fun #mysunday

I need more tattoos, clothes, and occasionally, strapping bearded fellows, in my life. #the #struggle #is #real #soon #promised #hair #tattoos #clothes #young #naive #fun #mysunday

RED HEART
I will posses your heart 💋 #work #grind #everyday #that #hair #tho #aviators #girly #shit #plugs #piercings #makeup

I will posses your heart 💋 #work #grind #everyday #that #hair #tho #aviators #girly #shit #plugs #piercings #makeup

RED HEART
2 notes | Reblog
Little sheep with my boo. #beef #lamb #tea #adventurous #appetites #brunch #good #food

Little sheep with my boo. #beef #lamb #tea #adventurous #appetites #brunch #good #food

RED HEART
Am runs, flexibility, and the avengers. #3 #miles #stretches #yoga #determined #protein #shakes #booty #avengers #sports #wear #fuqdat

Am runs, flexibility, and the avengers. #3 #miles #stretches #yoga #determined #protein #shakes #booty #avengers #sports #wear #fuqdat

RED HEART